پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان در خارج از مرکز امکانپذیر شد
جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای تاکید استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی مبنی بر کاهش نیروهای مستقر در شرکت و اجرای طرح دورکاری، با هدف رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا، با ارائه خدمات فنی
جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای تاکید استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی مبنی بر کاهش نیروهای مستقر در شرکت و اجرای طرح دورکاری، با هدف رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا، با ارائه خدمات فنی دفتر آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در خارج از مرکز میسر شد.
بنا به این گزارش تعدادی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از طریق دورکاری و باحضور در منزل پاسخگوی تماس های مردمی می باشند که می توان از این پتانسیل برای مدیریت تماس ها در مواقع بحران و یا در زمان هایی که حجم تماس ها در مرکز ۱۲۲ بالا باشد، استفاده نمود.
گفتنی است: این شیوه پاسخگویی در مرکز ۱۲۲ گیلان برای اولین بار در مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ کشور اجرا شد که هم اکنون مرکز ۱۲۲ آب و فاضلاب استان قم نیز با موفقیت این روش را مورد استفاده قرار داد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰